کفپوش مورتار اپوکسی

معرفی کفپوش مورتار اپوکسی

کفپوش مورتار اپوکسی بر پایه رزین‌های اپوکسی می‌باشد. این‌محصول جهت استفاده درسطوح پله‌های‌عابرپیاده،‌ ایستگاه‌های‌اتوبوس،‌ تاکسی، خطوط‌ ارتعاشی‌عرضی(لرزاننده)، سطوح‌شیب دار، ورودی‌عوارضی، سرعت‌گیرهای‌ آسفالتی و … طراحی شده است.

عدم وجود حلال و‌ ساختار‌ کفپوش مورتار اپوکسی، امکان اجرای آن را در‌ هر‌ ضخامتی فراهم آورده است. این امر باعث کاهش هزینه‌های اجرایی با توجه به میزان‌ ماندگاری رنگ خواهد شد.

کفپوش مورتار اپوکسی در پنج جزء در اختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد. جزء A پرایمر صنعتی پلی آمینی می‌باشد که به همراه جزء B آن(هاردنر مخصوص) ارائه می‌گردد. جزء C‌رنگ صنعتی اپوکسی پلی‌آمینی می‌باشد که به همراه هاردنر‌( جزء D)جهت ترکیب با‌جز‌( E‌ سیلیس‌‌) قابل‌ارائه است.

ماهیت کفپوش مورتار اپوکسی

کفپوش مورتار اپوکسی استفاده از سیلیس کاملاَ اشباع شده است. که با استفاده از نوعی فرمولاسیون که چسبندگی بسیار بالایی را دارا است و سطح بسیار مقاومی را ایجاد می‌نماید. از خصوصیات بسیار‌ بارز این‌کفپوش، قابلیت‌رنگ‌بندی و طراحی مختلف و همچنین مقاومت آن دربرابر نور‌خورشید و‌ اشعه بالا می‌باشد.

 نحوه اجرا

پس از اطمینان از شرایط مساعد آب‌وهوایی برای اجرای کفپوش مورتار اپوکسی، می‌بایست بشرایط سطح محل اجرای کفپوش توجه داشت. بدین صورت که سطح مورد نظر عاری از رطوبت و هرگونه آلودگی اعم از گردوخاک، چربی و … باشد. جهت اجرا ابتدا‌ باید مجری جزء‌A  پرایمر را با هاردنر‌ مربوطه مخلوط کرده و آنرا بر‌وی سطح جهت ایجاد چسبندگی بیشتر‌ اجرا نماید. سپس رنگ اپوکسی‌ جزءC مربوط را با (هاردنر مخصوص) آن‌ جزءD مخلوط نموده است و همچنین پس از اختلاط همگن، مخلوط به دست آمده را با سیلیس ترکیب نماید. بایستی توجه شود رنگ و‌ سیلیس به‌صورت یکنواخت با هم ترکیب گردند. بایستی مخلوط ایجادشده به صورت یکنواخت روی سطح پخش گردد. بایستی درهنگام توزیع رنگ روی سطح، مجری محترم بوسیله ابزار مناسب جهت انسجام بیشتر مواد فشار وارد نماید. بعد از اجرا و خشک‌شدن کفپوش، فیلمی سخت و یکنواخت حاصل خواهد شد.

کفپوش مورتار اپوکسی در محیط مسکونی

از کفپوش مورتار در محیط مسکونی و اداری همچون منازل، مجتمع های تجاری و اداری، رمپ پارکینگ ها و کلیه بیمارستان و پادگان ها هم میتوان استفاده کرد. جهت سفارش کفپوش مورتار اپوکسی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۲۲۵۹۶۷۷ تماس گرفته و یا به وبسایت www.vittodeco.com مراجعه نمایید.

 


image-gallery

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com