زینک ریچ

زینک ریچ (آستر اپوکسی پلی آمید غنی از روی)

زینک ریچ یا رنگ صنعتی بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید. طراحی و فرموله، و دارای تاییدیه از پژوهشگاه صنعت‌نفت است. پلی آمید غنی از روی بعنوان لایه اولیه بر‌روی سطوح فلزی بکار‌ رفته و آن را. در مقابل خوردگی به خوبی محافظت می‌نماید. این آستر از طریق مکانیسم حفاظت کاتدی از خوردگی سطوح فولادی جلوگیری می‌نماید.

زینک ریچ

زینک ریچ

لذا این امر بدلیل وجود درصد بالای پودر روی در فرمولاسیون آن است. از زینک ریچ در پوشش سازه‌های فلزی، لوله‌ها، سطوح خارجی مخازن، نیروگاه‌ها، تاسیسات مربوط به فرآیندهای‌شیمیایی و غیره استفاده می‌شود. یک لایه پوشش ۶۰ میکرونی از آن، حفاظت مناسبی در برابر خوردگی ایجاد کرده است. همچنین می‌توان پلی آمید غنی از روی را با پوشش میانی اپوکسی و یا هر سیستم مناسب و سازگار دیگر پوشش داد.

زینک ریچ

زینک ریچ-2
زینک ریچ-1
زینک ریچ

برخی محصولات دیگر

 

 

زینک ریچ (آستر اپوکسی پلی آمید غنی از روی)

زینک ریچ یا رنگ صنعتی بر پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمید طراحی و فرموله، و دارای تاییدیه از پژوهشگاه صنعت‌نفت می‌باشد. پلی آمید غنی از روی به عنوان لایه اولیه بر‌روی سطوح‌فلزی بکار‌رفته و آن را در مقابل خوردگی به خوبی محافظت می‌نماید. این آستر از طریق مکانیسم حفاظت کاتدی از خوردگی سطوح فولادی جلوگیری می‌نماید.

لذا این امر به دلیل وجود درصد بالای پودر روی در فرمولاسیون آن می‌باشد. از زینک ریچ در پوشش سازه‌های فلزی، لوله‌ها، سطوح خارجی مخازن، نیروگاه‌ها، تاسیسات مربوط به فرآیندهای‌شیمیایی و غیره استفاده می‌شود. یک لایه پوشش ۶۰ میکرونی از آن، حفاظت مناسبی در برابر خوردگی ایجاد کرده است. همچنین می‌توان پلی آمید غنی از روی را با پوشش میانی اپوکسی و یا هر سیستم مناسب و سازگار دیگر پوشش داد.

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com