خط کشی جاده

رنگ گرم ترافیکی

رنگ گرم ترافیکی ترموپلاستیک 

رنگ گرم ترافیکی ترموپلاستیک اسپری

رنگ گرم تک جزئی ترموپلاستیک بر پایه رزین‌های هیدروکربنی، جهت استفاده در خط‌کشی محوری ترافیکی طراحی شده است. شکل تحویلی آن به صورت مخلوطی از مواد جامد شامل گرانول‌های رزین، پودرهای رنگدانه و پرکننده‌ها و افزودنی‌ها می‌باشد. این مخلوط به صورت مذاب بر روی سطح آسفالت اعمال می‌شود و یک فیلم یکنواخت با چسبندگی بالا به سطح آسفالت را تشکیل می‌دهد. از مزایای این محصول نسبت به سایر محصولات بر پایه‌های رزین‌های ترموپلاست، می‌توان به امکان تشکیل فیلم با ضخامت بالا، طول عمر بسیار بالاتر و زمان خشک شدن بسیار کمتر (کمتر از پنج دقیقه) اشاره نمود. با توجه به موارد مذکور این نوع رنگ گرم ترافیکی به عنوان محصولی مقرون به صرفه اقتصادی برای کارفرمایان محترم شناخته شده است. قیمت رنگ ترافیکی فروش رنگ ترافیکی

نحوه اجرای رنگ گرم ترموپلاستیک اسپری

پس از اطمینان از شرایط آب و هوایی برای اجرای رنگ ترافیکی گرم، باید به شرایط سطح محل اجرای رنگ توجه داشت. بدین صورت که سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی اعم از گرد و خاک، چربی و … باشد. جهت اجرا ابتدا رنگ در پیش گرم کن با توجه به نوع رنگ گرم و روش اجرا به دمایی که روی کیسه‌های بسته‌بندی شده درج شده است، رسیده و پس از ذوب شدن کامل به مخزن دستگاه خط‌کشی منتقل می‌گردد. رنگ مذاب در روش اسپری با ضخامت ۱۵۰۰ میکرون روی سطحی که قبلا پرایمر مخصوص رنگ ترافیکی گرم. ماندگار روی آن پاشش شده، اجرا گشته و پس از سرد شدن فیلمی سخت و یکنواخت حاصل خواهد شد.

رنگ گرم اسکرید (رنگ گرم ترموپلاستیک اسکرید)

رنگ گرم اسکرید بر پایه رزین‌های هیدروکربنی، جهت استفاده در خط کشی محوری ترافیکی طراحی شده. شکل تحویلی رنگ گرم تک جزئی اسکرید بصورت. مخلوطی از مواد جامد شامل گرانول‌های رزین، پودرهای رنگدانه و پرکننده‌ها و افزودنی‌هاست. این مخلوط به صورت مذاب بر روی سطح آسفالت اعمال می‌شود و یک فیلم یکنواخت با چسبندگی بالا به سطح آسفالت را تشکیل می‌دهد. از مزایای رنگ گرم تک جزئی ترموپلاستیک اسکرید نسبت به سایر محصولات. بر پایه‌های رزین‌های ترموپلاست، می‌توان به امکان تشکیل فیلم با ضخامت بالا، طول عمر بسیار بالاتر و زمان خشک شدن بسیار کمتر (کمتر از پنج دقیقه) اشاره نمود. بنابراین باتوجه به موارد مذکور این نوع رنگ گرم ترافیکی به عنوان محصولی مقرون به صرفه اقتصادی برای کارفرمایان محترم شناخته شده است. قیمت رنگ ترافیکی فروش رنگ ترافیکی

رنگ گرم ترافیکی

نحوه اجرای رنگ گرم ترموپلاستیک اسکرید

پس از اطمینان از شرایط آب و هوایی برای اجرای رنگ گرم ترموپلاستیک اسکرید، باید به شرایط سطح محل اجرای رنگ گرم اسکرید توجه داشت. بدین صورت که سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی اعم از گرد و خاک، چربی و … باشد. جهت اجرا ابتدا رنگ گرم اسکرید در پیش گرم کن با توجه به نوع رنگ گرم تک جزئی و روش اجرا به دمایی که روی کیسه‌های بسته بندی شده درج شده است، رسیده و پس از ذوب شدن  کامل رنگ اسکرید به مخزن دستگاه خط کشی منتقل می‌گردد. رنگ اسکرید مذاب در روش اسکرید با ضخامت ۳۰۰۰ میکرون روی سطحی که قبلا پرایمر. مخصوص رنگ ترافیکی گرم ماندگار روی آن پاشش شده، اجرا شده و پس از سرد شدن فیلمی سخت و یکنواخت حاصل خواهد شد.

رنگ گرم اکستروژن (رنگ ترموپلاستیک اکستروژن)

رنگ گرم اکستروژن بر پایه رزین‌های هیدروکربنی، جهت استفاده در خط کشی محوری ترافیکی طراحی شده است. شکل تحویلی آن به صورت مخلوطی از مواد جامد شامل گرانول‌های. رزین، پودرهای رنگدانه و پرکننده‌ها و افزودنی‌ها می‌باشد. این مخلوط به صورت مذاب بر روی سطح آسفالت اعمال می‌شود و یک فیلم یکنواخت با چسبندگی بالا به سطح آسفالت را تشکیل می‌دهد. از مزایای رنگ اکستروژن نسبت به سایر محصولات بر پایه‌های رزین‌های ترموپلاست، می‌توان به امکان تشکیل فیلم با ضخامت بالا، طول عمر بسیار بالاتر و زمان خشک شدن بسیار کمتر (کمتر از پنج دقیقه) اشاره نمود. با توجه به موارد مذکور رنگ گرم اکستروژن به عنوان محصولی مقرون به صرفه اقتصادی برای کارفرمایان محترم شناخته شده است.

رنگ گرم ترافیکی

نحوه اجرای رنگ  گرم ترموپلاستیک اکستروژن

پس از اطمینان از شرایط آب و هوایی برای اجرای رنگ گرم اکستروژن، باید به شرایط سطح محل اجرای رنگ اکستروژن توجه داشت. بدین صورت که سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی اعم از گرد و خاک، چربی و … باشد. جهت اجرا ابتدا رنگ در پیش گرمکن باتوجه به نوع رنگ گرم اکستروژن و روش اجرا به دمایی که روی کیسه. بسته‌بندی شده درج شده است، رسیده و پس از ذوب شدن کامل به مخزن دستگاه خط کشی منتقل می‌گردد. رنگ مذاب در روش اکستروژن با ضخامت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ میکرون به صورت منقطع روی سطحی که قبلا پرایمر مخصوص رنگ گرم تک جزئی ترموپلاستیک ماندگار روی آن پاشش شده، اجرا گشته و پس از سرد شدن فیلمی سخت و یکنواخت حاصل خواهد شد.


image-gallery

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com