رنگ رویه فنولیک (رنگ رویه اپوکسی فنولیک)

رنگ رویه فنولیک بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده با رزین فنولیک و سخت کننده آمینی طراحی و فرموله شده است. رنگ رویه فنولیک در‌هردو‌حالت خشک و غوطه‌وری، مقاومت‌شیمیایی بسیار‌خوبی در‌مقابل محدوده وسیعی از‌مواد‌شیمیایی از‌خود نشان می‌دهد. حداکثر دمای کاربردی رنگ اپوکسی فنولیک در حالت خشک معادل C ˚۱۶۰ و در حالت غوطه وری C°۹۰ است. کاربردهای رنگ رویه فنولیک در پوشش سازه‌های‌فولادی در‌پتروشیمی‌ها، صنایع تولید و‌انتقال مواد‌شیمیایی، صنایع‌کاغذ، صنایع‌آب و‌فاضلاب است. همچنین در‌مواردی که در‌شرایط کاربری نیاز‌به پوششی با خواص مقاومت‌شیمیایی و‌دمایی بالا‌ موردنیاز‌است.

رنگ رویه فنولیک

 

برخی محصولات دیگر

 
(رنگ رویه اپوکسی فنولیک)

رنگ رویه فنولیک بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده با رزین فنولیک و سخت کننده آمینی طراحی و فرموله شده است. رنگ رویه فنولیک در‌هردو‌حالت خشک و غوطه‌وری، مقاومت‌شیمیایی بسیار‌خوبی در‌مقابل محدوده وسیعی از‌مواد‌شیمیایی از‌خود نشان می‌دهد. حداکثر دمای کاربردی رنگ اپوکسی فنولیک در حالت خشک معادل C ˚۱۶۰ و در حالت غوطه وری C°۹۰ است. کاربردهای رنگ رویه فنولیک در پوشش سازه‌های‌فولادی در‌پتروشیمی‌ها، صنایع تولید و‌انتقال مواد‌شیمیایی، صنایع‌کاغذ، صنایع‌آب و‌فاضلاب است. همچنین در‌مواردی که در‌شرایط کاربری نیاز‌به پوششی با خواص مقاومت‌شیمیایی و‌دمایی بالا‌ موردنیاز‌است. همچنین در‌مواردی که در‌شرایط کاربری نیاز‌به پوششی با خواص مقاومت‌شیمیایی و‌دمایی بالا‌ موردنیاز‌است.

رنگ رویه فنولیک بر پایه رزین اپوکسی اصلاح شده با رزین فنولیک و سخت کننده آمینی طراحی و فرموله شده است. رنگ رویه فنولیک در‌هردو‌حالت خشک و غوطه‌وری، مقاومت‌شیمیایی بسیار‌خوبی در‌مقابل محدوده وسیعی از‌مواد‌شیمیایی از‌خود نشان می‌دهد. حداکثر دمای کاربردی رنگ اپوکسی فنولیک در حالت خشک معادل C ˚۱۶۰ و در حالت غوطه وری C°۹۰ است. کاربردهای رنگ رویه فنولیک در پوشش سازه‌های‌فولادی در‌پتروشیمی‌ها، صنایع تولید و‌انتقال مواد‌شیمیایی، صنایع‌کاغذ، صنایع‌آب و‌فاضلاب است. همچنین در‌مواردی که در‌شرایط کاربری نیاز‌به پوششی با خواص مقاومت‌شیمیایی و‌دمایی بالا‌  موردنیاز‌است. در‌پتروشیمی‌ها، صنایع تولید و‌انتقال مواد‌شیمیایی، صنایع‌کاغذ، صنایع‌آب و‌فاضلاب است. همچنین در‌مواردی که در‌شرایط کاربری نیاز‌به پوششی با خواص مقاومت‌شیمیایی و‌دمایی بالا‌ موردنیاز‌است.

    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com