رنگ آب آشامیدنی

رنگ‌اپوکسی پلی آمین بدون حلال – مخصوص آب شرب

رنگ آب آشامیدنی بر‌پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمینی طراحی شده و دارای مقاومت شیمیایی و آبی بالایی می‌باشد. خواص مهمی از‌جمله مقاومت آبی تحت شرایط غوطه‌وری جزئی و کامل در‌ آب است. همچنین عدم‌تاثیر بر‌مزه و طعم آب مصرفی توسط پوشش و عدم سمیت از ویژگی‌های مهم آن است.

 
رنگ اپوکسی آب آشامیدنی

رنگ اپوکسی آب آشامیدنی

قابلیت سخت‌شدن کامل و رها‌سازی تمام حلال‌ها و عدم مهاجــرت رنگـدانه به فاز آب از‌دیگــر خواص این رنگ آب آشامیدنی می‌باشد. از‌این محصول می‌توان در‌محافظت سطوح‌داخلی و‌خارجی تانک‌های آب، لوله‌ها، اتصالات انتقال‌آب و‌سازه‌های‌فلزی که در‌معرض شرایط غوطه‌وری در‌آّب قرار‌می‌گیرند، استفاده نمود.

رنگ اپوکسی آب آشامیدنی

رنگ اپوکسی آب آشامیدنی

رنگ اپوکسی آب آشامیدنی

رنگ اپوکسی آب آشامیدنی

رنگ‌اپوکسی پلی آمین بدون حلال – مخصوص آب شرب

بر‌پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمینی طراحی شده و دارای مقاومت شیمیایی و آبی بالایی می‌باشد. خواص مهمی از‌جمله مقاومت آبی تحت شرایط غوطه‌وری جزئی و کامل در‌ آب است. همچنین عدم‌تاثیر بر‌مزه و طعم آب مصرفی توسط پوشش و عدم سمیت از ویژگی‌های مهم آن است. قابلیت سخت‌شدن کامل و رها‌سازی تمام حلال‌ها و عدم مهاجــرت رنگـدانه به فاز آب از‌دیگــر خواص این رنگ آب آشامیدنی می‌باشد. از‌این محصول می‌توان در‌محافظت سطوح‌داخلی و‌خارجی تانک‌های آب، لوله‌ها، اتصالات انتقال‌آب و‌سازه‌های‌فلزی که در‌معرض شرایط غوطه‌وری در‌آّب قرار‌می‌گیرند، استفاده نمود.

رنگ‌اپوکسی پلی آمین بدون حلال – مخصوص آب شرب

بر‌پایه رزین اپوکسی و سخت‌کننده پلی آمینی طراحی شده و دارای مقاومت شیمیایی و آبی بالایی می‌باشد. خواص مهمی از‌جمله مقاومت آبی تحت شرایط غوطه‌وری جزئی و کامل در‌ آب است. همچنین عدم‌تاثیر بر‌مزه و طعم آب مصرفی توسط پوشش و عدم سمیت از ویژگی‌های مهم آن است. قابلیت سخت‌شدن کامل و رها‌سازی تمام حلال‌ها و عدم مهاجــرت رنگـدانه به فاز آب از‌دیگــر خواص این رنگ آب آشامیدنی می‌باشد. از‌این محصول می‌توان در‌محافظت سطوح‌داخلی و‌خارجی تانک‌های آب، لوله‌ها، اتصالات انتقال‌آب و‌سازه‌های‌فلزی که در‌معرض فلزی که در‌معرض شرایط غوطه‌وری شرایط غوطه‌وری در‌آّب قرار‌می‌گیرند، استفاده نمود.

رنگ مخصوص آب آشامیدنی
رنگ مخصوص آب آشامیدنی-1
رنگ مخصوص آب آشامیدنی-2
رنگ مخصوص آب آشامیدنی-3
    چطور میتونم کمکتون کنم؟
    ارسال پیام از طریق واتس اپ
    تماس با ما
    درباره صبا شیمی

    بیش از یک دهه است که با اتکا به کیفیتی پایدار و احترام به ذینفعان، در صنعت کشور، استوار گام بر میداریم. برآنیم تا با تبدیل شدن به قطب علمی صنعت رنگ ایران، محیطی فراهم آوریم تا افراد متخصص و دانش آموخته این صنعت از همکاری با این مجموعه و مشارکت در کارهای بزرگ به خود ببالند.

    آدرس

    تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1402، طبقه 4، واحد 29

    تلفكس

    021-74039000

    021-75327

    ایمیل

    sales@sabashimi.com